Näkymä on vanhentunut

Sivu on vanhentunut. Ole hyvä ja päivitä sivu.

Valikko








Luo käyttäjä
Salasanan palautus
Finnish
English
Ohje sivulle
Muokkaa sivun ohjetta
Ohjeet ovat universaaleja ja ne näkyvät kaikissa moya-lippukaupoissa!

GIGAb1t Lipunmyyntipalvelu

Asiakaspalvelumme suorittaa konepaikan siirtoja kun muilta kiireiltään ehtii. Siirrot toteutetaan saapumisjärjestyksessä.

Kiitämme ymmärryksestä aiheutuvaa lisätyömäärää kohtaan. 

Hinnasto 2018

- Konepaikka 25€
- Vieraslippu 2€

Pikaohjeet


1. TUNNUS JÄRJESTELMÄÄN

Jotta voit käyttää lipunmyyntijärjestelmää, tulee Sinulla olla Moya -tunnus. Mikäli et ole ennen käyttänyt tämän näköistä järjestelmää, valitse "Luo tunnus". Mikäli taas olet osallistunut mm. maamme suurimpiin LAN-tapahtumiin tai tämän näköinen järjestelmä on muuten tutun näköinen, voit kirjautua jo voimassa olevilla tunnuksillasi sisään.

2. OSTAMINEN

Ostaminen vaatii kirjautumisen. Kun olet kirjautunut, voit siirtyä tekemään ostoksia "Kauppa" -välilehdelle.

3. MAKSAMINEN

Maksaminen tapahtuu välittömästi lippujen ostamisen jälkeen verkkopankin E-maksuna. Järjestelmämme kommunikoi jatkuvasti maksunvälittäjämme Checkoutin kanssa, joten tieto maksusta menee reaaliaikasena järjestelmän tietoon ja pääset eteenpäin tilauksesi suhteen ilman odotteluja. Maksamisen jälkeen pääset varaamaan paikkoja niin paljon, kun olet ostanut lippuja. Jo maksettua tilausta ei ole mahdollista peruuttaa!

Tutustu Checkout -palvelun maksuehtoihin

3.1. TUETUT VERKKOPANKIT


4. PAIKKAVARAUKSEN TEKEMINEN

Kun olet onnistuneesti maksanut lippusi, pääset varaamaan itsellesi konepaikan tapahtumaan. Kun tilaat ryhmällesi liput, ota muut paikkakoodit ylös ja jaa ne muille ryhmäsi jäsenille jotta nämä liittävät paikan omaan Moya -tunnukseensa.

5. PAIKALLE SAAPUMINEN, E-LIPUN VAIHTO RANNEKKEESEEN

Luemme tapahtuman ovella tulostetun E-lippusi. Ota E-lipuke mukaan tulostettuna ja vaihda se rannekkeeseen tapahtuman lipunmyynnissä. Tulosta oma E-lippusi täältä!


Kysymyksiä voi esittää esimerkiksi Facebook sivullamme, sähköpostitse asiakaspalvelu at gigabitlan.fi tai mikäli asiasi ei kovin kiireinen ole, myös kanavamme #GIGAb1t palvelee sinua QuakeNetin maailmassa. Uutuutena myös Discord -kanavamme auttaa Sinua!